Aanbesteden

  • Beleid Inkoop en aanbesteding

    Bekijk hier het 'Beleid Inkopen en Aanbestedingen' van de Gemeente Zuidplas. Op alle inkopen en aanbestedingen zijn de Algemene Inkoopvoorwaarden van de gemeente Zuidplas van toepassing. Deze voorwaarden zijn bij het beleid gevoegd. 

  • Groslijst

    De gemeente Zuidplas stimuleert het lokaal ondernemerschap door gebruik te maken van een groslijst. De groslijst systematiek is opgenomen in het beleid Inkoop en Aanbesteding 2016. Wat een groslijst is en hoe het werkt leest u hierna.

    Lees verder
  • Lopende aanbestedingen

    Meer informatie over de door ons aangekondigde en/of gegunde opdrachten kunt u vinden op www.aanbestedingskalender.nl.

  • Inhuurdesk

    Voor het inhuren van externen voor opdrachten van de gemeente Zuidplas maakt de gemeente gebruik van de inhuurdesk. Op deze online inhuurdesk publiceert de gemeente alle inhuuraanvragen. Leveranciers die zich hebben ingeschreven ontvangen automatisch een bericht van de nieuwe aanvragen en kunnen via de inhuurdesk reageren. Uiteindelijke gunningen worden ook via de inhuurdesk bekend gemaakt.

    Kijk op www.inhuurdeskzuidplas.nl voor meer informatie over de manier waarop u zich kunt inschrijven.

  • Wet markt en Overheid

    Overheden bieden soms producten of diensten aan die ook door ondernemers aangeboden kunnen worden. Bijvoorbeeld het verhuren van gebouwen of het aanbieden van sportactiviteiten. Om oneerlijke concurrentie tussen overheid en markt te voorkomen, is er de Wet Markt en Overheid. Sinds 1 juli 2012 moeten overheden voldoen aan de vier gedragsregels van deze wet.

    Lees verder

Pagina opties

Wat vindt u van deze pagina?